Revista Quinchamalí

Revista de literatura Chile

Ayudar a los animales lastimados: Read-Along eBook

Sinopsis del Libro

Libro Ayudar a los animales lastimados: Read-Along eBook

Learn how prosthetic devices and 3D printing have helped injured dogs, cats, elephants, and dolphins! This Spanish STEAM reader builds literacy and critical thinking skills through real-world examples and features a hands-on lab activity.

Ficha del Libro

Autor:

Categoría:

Formatos Disponibles:

MOBI, EPUB, PDF

Descargar Libro

Valoración

Popular

4.0

33 Valoraciones Totales


Más obras de Anne Montgomery

Ayudar a los animales a aprender ebook

Libro Ayudar a los animales a aprender ebook

Animal keepers have developed innovative ways to help zoo animals learn and grow. Learn how zookeepers keep animals healthy and happy with this fun and informative book. Created in collaboration with the Smithsonian Institution, this STEAM book will ignite a curiosity about STEAM topics through real-world examples. It features a hands-on STEAM challenge that is perfect for makerspaces and that guides students step-by-step through the engineering design process. Make STEAM career connections with career advice from actual Smithsonian employees working in STEAM fields. Perfect for English...

Libros similares de Juvenil No Ficción

Los luchadores

Libro Los luchadores

Esta historia cuenta cómo un niño, sin quererlo, sube a un cuadrilátero: sólo que el combate no será máscara contra cabellera, como los que tanto disfruta en los espectáculos deportivos. Tendrá que pelear con toda su fuerza interior para sanar de leucemia, un viejo y mañoso adversario.

Física y Química 3o ESO. Guía del profesorado

Libro Física y Química 3o ESO. Guía del profesorado

Se trata de una carpeta de anillas con 6 cuadernillos divididos por separadores. 1) Para empezar. 2) Unidades didácticas 1, 2 y 3. 3) Unidades didácticas 4, 5 y 6. 4) Unidades didácticas 7, 8 y 9. 5) Cuadernillo de evaluación. 6) Actividades complementarias.

Programa Tus Proyectos Con Scratch 3.0: Una Guía Visual Para Programar Animaciones, Juegos, Ilusiones Ópticas, Música

Libro Programa Tus Proyectos Con Scratch 3.0: Una Guía Visual Para Programar Animaciones, Juegos, Ilusiones Ópticas, Música

A step-by-step visual guide to building your own computer games using Scratch 3.0 Scratch 3.0 has landed, so stay ahead of the curve with this fully updated guide for beginner coders. Kids will love the step-by-step, visual approach that makes even the most difficult coding concepts fun and easy to understand. Coding Games in Scratch, 2nd Edition, blends coding theory with the practical task of creating exciting games. Children learn the fundamentals of computer programming by seeing how to build their own games. Coding theory is taught through practical tasks, so young programmers don't just ...

Libros Destacados



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas