Revista Quinchamalí

Revista de literatura Chile

English 5 Competent

Sinopsis del Libro

Libro English 5 Competent

By the end of English 5, the students will be able to read, understand, write, summarize and structure information graphically that is presented in different types of texts written in English related to social, economic, scientific and technological progress of humanity. The purpose of English 5 of the series named Competent, is to provide English teachers with the material to cover in detail the fifth course of five from the DGETI system. Series´ goal: Students are expected to reach a B1 level according to the Common European Framework (CEF). at the end of the English program. This means, students must be able to do what is described for levels A1, A2, and B1. This is the goal of the English program at DGETI at the end of the five courses. It is expected that at the end of this fifth course, which may be considered a transition level between A2 and B1, the students will have developed skills at a higher A2 level and skills at a basic B1 level according to the CEF. B1 level is described as follows: The person is able to understand the main points of clear texts in standard language if they are about familiar topics, in work, school, or leisure situations. The person can perform in most of the situations that he/she can face when travelling in places where the target language is used. The person can produce simple and coherent texts that are familiar to him or her or are of his or her personal interest. The person is able to describe personal experiences, facts, wishes and desires, as well as briefly justify his or her opinions or explain his or her plans. The structure of English five is related to five central types of texts: Instructive, Narrative, Descriptive, Informative, and Exposition . Students will apply language functions according to the selected texts, emphasizing reading comprehension and diverse strategies and techniques for reading comprehension: • Intensive reading. • Make predictions (graphs, icons, typography). • Visualize. • Ask and answer questions. • Narrate and summarize. • Connect the text to life experiences, to other texts, or to previous knowledge. • Scanning (referrals, inferences, prefixes / suffixes). • Skimming (main and secondary ideas). • Graphic organizers (concept maps, mind maps, charts, graphs, etc.). During the five courses, the students participate in activities to practice language functions and reading strategies. In addition, activities to develop other productive competencies are included. Key features: The three steps of DGETI programs: Opening activities, Development and End of Unit evaluation, Five units, 15 lessons, Types of texts, Reading strategies, Vocabulary building sections. Listening, Reading, Writing, Speaking, and Interactive oral activities, Information Technologies to aid English proficiency www.sali.org.mx , offers audios, videos, vocabulary and more activities

Ficha del Libro

Total de páginas 180

Autor:

Categoría:

Formatos Disponibles:

MOBI, EPUB, PDF

Descargar Libro

Valoración

Popular

4.0

42 Valoraciones Totales


Más obras de Paula Flores Kastanis

English 3

Libro English 3

El libro comprende las secciones de la Serie Integral por competencias y cuenta con cuatro bloques: Situaciones de causa y efecto; Hábitos y rutinas realizadas en el pasado con los presentes; Comparas hábitos y costumbres, en las comunidades; Indicaciones y solicitudes. La obra cuenta con audio de las lecturas en la plataforma de la serie en la Web.

Libros similares de Filología

El parámetro del sujeto nulo y la posición superficial lineal del sujeto en las lenguas del sujeto nulo

Libro El parámetro del sujeto nulo y la posición superficial lineal del sujeto en las lenguas del sujeto nulo

Trabajo Universitario del año 2003 en eltema Romanística - Español, literatura, cultura general, Universität Hamburg, Idioma: Español, Resumen: Zagona (2002) discute las propriedades sintácticas características de las lenguas del sujeto nulo tales como el español o el italiano. Para ilustrar ilustrar estas propriedades sintácticas la autora compara datos provenientes de lenguas del sujeto nulo tales como el español con datos provenientes de otras lenguas tales come el inglés. Según Jaeggli (1982) y Rizzi (1992) la opción del uso de sujetos nulos (la caída del sujeto) representa...

Soy pequea? / Epe pecek?

Libro Soy pequea? / Epe pecek?

"muy entretenido" -- ForeWord Clarion Reviews, 22.01.2014 "Un libro ilustrado absolutamente encantador para los más pequeños... que desde otro punto de vista puede llegar a ser 'mega grande'! Una bella historia con maravillosas ilustraciones. ¡Muy adecuado para niños a partir de los tres años!" -- xtme.de, 03.11.2013 "Perfecto para familias bilingües y guarderías [...] Una encantadora metáfora sobre las comparaciones de tamaño y el propio sentido de la vida" -- Boersenblatt.net, revista profesional para libreros alemanes, 06.02.2014 "Para niños que aman mirar páginas llenas de...

Presentación de la ciudad de Barcelona a través de la novela Nada de Carmen laforet

Libro Presentación de la ciudad de Barcelona a través de la novela Nada de Carmen laforet

Seminar paper del año 2003 en eltema Romanística - Español, literatura, cultura general, Nota: 19 von 20 Punkten, Université de Provence (Etudes Romanes), Idioma: Español, Resumen: En 1944, Carmen Laforet, escritora de solamente 22 años y hasta entonces desconocida en el mundo literario, recibió el premio Eugenio Nadal por su obra Nada.La escritora, de origenbarcelonés, pero que pasó su juventud en las Islas Canarias, volvió para estudiar Filosofía y Letras a Barcelona. Terminó su novela en Madrid en septiembre del año 44, dos años después de su partida de la ciudad catalana....

Inglés Español Diccionario Temático III

Libro Inglés Español Diccionario Temático III

Este diccionario ingles español te ayudará a aprender inglés más rápido. Es un diccionario temático inglés-español con texto paralelo en inglés y español que te ayudará en tu viaje porque: - tiene todas las oraciones principales y preguntas que necesitarás - para cada frase encontrará el texto en su idioma y en el idioma que desea aprender - está organizado según los principales momentos de un viaje de viajeros. Este libro de frases en inglés para viajes con más de 400 palabras y oraciones para todas las situaciones principales em inglés para hispanohablantes: FRASES MÀS...

Libros Destacados



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas