Revista Quinchamalí

Revista de literatura Chile

Historia da educacin e da cultura en Galicia Sculos IV-XX / History of Education and Culture in Portugal IV-XX Centuries

Sinopsis del Libro

Libro Historia da educacin e da cultura en Galicia Sculos IV-XX / History of Education and Culture in Portugal IV-XX Centuries

Esta impresionante obra do profesor Antón Costa Rico analiza e valora o rico e múltiple pasado educativo e cultural de Galicia desde a súa romanización e cristianización até o presente, á luz e no contexto da historia cultural e educativa europea. Importantes personaxes, institucións educativas e culturais, iniciativas e obras intelectuais e literarias saen á luz nuns casos, ou son examinadas no cadro da sociedade galega e nos contextos hispano e europeo, cando é oportuno. Unha obra que constitúe unha detida análise dos procesos educativos e culturais en Galicia no tempo da historia antiga, durante a alta e baixa Idade Media, no renacemento, ao longo do Antigo Réxime e da Ilustración, así como os dous últimos séculos da historia de Galicia. A materia de estudo, as súas formas, os libros e os textos, as idades escolares, a biblioteca, as institucións, os intercambios dos galegos con Europa e América, o papel da Igrexa Católica entre nós, os conflitos culturais, a incoporación dos avances e das reformas científicas, isto é, unha visión poliédrica do que fomos desde o ángulo educativo e cultural; unha historia social do coñecemento en Galicia, co trasfondo da historia cultural e educativa europea. Prologada por Xosé Ramón Barreiro Fernández e por Agustín Escolano Benito, a obra componse de dez capítulos, cun extraordinario acompañamento de notas críticas e de referencias bibliográficas, unha antoloxía de textos literarios e pedagóxicos acaídos e amplos índices analíticos, onomásticos, toponímicos, de obras e de institucións citadas no texto, máis unha biografía xeral. Unha obra fundamental de estudo, de referencia e de consulta obrigada, sobre a nosa historia cultural e educativa, elaborada con criterio académico e tamén marcadamente didáctico, de interese para profesores de todos os niveis educativos, estudosos, curiosos e lectores no campo da historia, da literatura e a filoloxía, a filosofía e a educación.

Ficha del Libro

Titulo Alternativo : Permanencias e cambios no contexto cultural e educativo europeo / Permanence and change in the context of European cultural and educational

Total de páginas 1245

Autor:

  • Antón Costa Rico

Categoría:

Formatos Disponibles:

MOBI, EPUB, PDF

Descargar Libro

Valoración

Popular

4.0

92 Valoraciones Totales


Libros similares de Educación

El perro canelo de Georges Simenon (Guía de lectura)

Libro El perro canelo de Georges Simenon (Guía de lectura)

ResumenExpress.com presenta y analiza en esta guía de lectura El perro canelo, una novela del escritor belga Georges Simenon. En ella se cuenta la investigación que inicia el perspicaz inspector Maigret en Concarneau, cuando uno de los notables del lugar es asesinado. ¿Conseguirá nuestro protagonista desentrañar el misterio que se esconde tras los crímenes perpetrados en esta pequeña ciudad? ¡Ya no tienes que leer y resumir todo el libro, nosotros lo hemos hecho por ti! Esta guía incluye: • Un resumen completo del libro • Un estudio de los personajes • Las claves de lectura • ...

Cajas de aire

Libro Cajas de aire

Este libro estudia siete viviendas unifamiliares, no sólo por considerar dicha tipología arquitectónica como la más apropiada, sino porque es en ella donde más radicalmente han experimentado y desarrollado sus ideas y formas construcitvas los arquitectos de la modernidad. La elección de estas viviendas, proyectadas entre 1907 y 1950, no pretende reconstruir una cierta historia de la arquitectura moderna, sino evidenciar las diferentes claves que permiten definir la nueva caja, una caja de aire que ha sustituido al modelo de la cabaña antigua. Las viviendas analizadas no representan las ...

Inclusión en la vida y la escuela: pedagogía con sentido humano

Libro Inclusión en la vida y la escuela: pedagogía con sentido humano

“La lectura de este libro, conociendo el nivel de experiencia, conocimiento y compromiso de sus autores, me ha hecho reflexionar sobre el impacto de la Experiencia de Aprendizaje Mediado (EAM) al que se refieren y demuestran en varios de sus capítulos. Hay una clara postura a favor de la necesidad de la inclusión y provee una profunda reflexión de cómo crear una experiencia beneficiosa para aquellos que más lo necesitan”. - Reuven Feuerstein (del Prólogo)

Libros Destacados



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas